Prijava kvara

Kvar možete prijaviti putem kontakt forme, putem e-pošte na: kvarovi@vodovod-dubrovnik.hr ili pozivom na broj 099/1611-362.

Brinemo za vašu zaštitu osobnih podataka.

Česta pitanja

Koje je dijelove instalacije dužan održavati korisnik?

Korisnik usluge/potrošač dužan je održavati u stanju funkcionalne ispravnosti internu vodovodnu instalaciju uključivo s vodomjernim oknom na način da spriječi mogućnost njezina onečišćenja, a potom i onečišćenja javne vodoopskrbe.

Korisnik usluge/potrošač je dužan u zimskim uvjetima zaštiti vodomjer i priključak od utjecaja niskih temperatura te zaštiti vodomjer i priključak od povrata vode iz interne instalacije i to na način da postavljena zaštita ne otežava pristup i očitanje vodomjera.

Preporučuje se zidove i poklopac vodomjernog okna zaštiti postavljanjem izolacijskog materijala, poput stiropora, stirodura i sl. Takav način osigurava kvalitetnu zaštitu od niskih temperatura i omogućuje neometano očitanje vodomjera.

Provjerite stanje računa, prijavite potrošnju vode ili zatražite dostavu e-računa na korisničkom portalu!

Ostale usluge

Vodoopskrba

Brinemo za sigurnu i kontinuiranu opskrbu ispravnom pitkom vodom.

Odvodnja

Održavanje sustava odvodnje otpadnih voda.

Pročišćavanje

Uklanjanje štetnih tvari iz vode koji ju onečišćuju.

E-račun

Besplatna dostava e-Računa u digitalnom obliku putem elektroničke pošte.

Provjerite stanje računa, prijavite potrošnju vode ili zatražite dostavu e-računa na korisničkom portalu!

Još uvijek ne primate račune putem e-pošte?
Aktivirajte uslugu e-Računa!

Skip to content