Korisnički portal

Anastasija Anamarija Marijana

Izbornik

Vodovod pokrenuo novi korisnički portal

07.02.2022 u 11:50

Vodovod Dubrovnik pokrenuo je novi korisnički portal putem kojeg korisnici sada mogu pregledati potrošnju u proteklom razdoblju i vidjeti prosječnu potrošnju, sami unijeti stanje potrošnje, vidjeti trenutno financijsko stanje i preuzeti račun, a u slučaju da postoji neko dugovanje vidjeti i točno o kojem se računu radi.

„Ovaj projekt u razvoju je bio već neko vrijeme, paralelno s razvojem novog poslovnog sustava Vodovoda. Želja nam je bila korisnicima naših usluga na jednom mjestu omogućiti pristup svim potrebnim informacijama. Tako sada mogu imati na jednom mjestu sve račune, vidjeti imaju li duga ili su možda u pretplati, platiti odmah račun preko barkoda putem Internet bankarstva i općenito steći bolji uvid u svoje potrošačke navike, a samim time i bolje planirati i racionalizirati vlastitu potrošnju“ – rekao je ovom prigodom predsjednik Uprave Vodovoda Dubrovnik Lukša Matušić te dodao kako će i dalje pratiti što korisnici traže i truditi se nadograđivati cijeli sustav u tom smjeru.

Portal je dostupan na Internet stranici Vodovoda: portal.vodovod-dubrovnik.hr, može mu se pristupiti i putem mobilnih uređaja, a za registraciju su potrebni samo OIB i podaci s računa.

„Glavni cilj nam je što je više moguće olakšali poslovanje građana s Vodovodom. Svjesni smo kako se s vremenom sve više naših sugrađana okreće online uslugama i želimo pratiti njihove navike i pozitivne trendove koje omogućuje današnja tehnologija. Isto tako želim istaknuti kako su već nekoliko godina svi potrebni obrasci za građane dostupni online putem naše Internet stranice, a od nedavno naši korisnici mogu i zatražiti primanje računa elektronskim putem“ – rekao je Matušić te dodao kako je ovaj portal zapravo nadogradnja na sve to, ali i doprinos očuvanju okoliša i čiste pitke vode za buduće generacije.