Više od tisuću korisnika do danas registriralo se na korisnički portal Vodovoda Dubrovnik, u nešto više od dva mjeseca od pokretanja ove usluge.
„Drago mi je da su naši korisnici prepoznali prednosti korištenja portala i mogućnosti koje nam svima pruža moderna tehnologija. Ovo je dobar početak, posebice kad se uzme u obzir da dosta korisnika ima više mjernih mjesta pod jednim korisničkim računom, tako da ovih tisuću korisnika predstavlja zapravo znatno veći broj mjernih mjesta“ – izjavio je predsjednik Uprave Vodovoda Dubrovnik, Lukša Matušić te naglasio kako ovakav odaziv smatraju dobrim početkom, ali i još jednom pozvao sve one koji se još nisu registrirali da isprobaju ovu besplatnu uslugu.
Portal korisnicima omogućuje pregled potrošnje u proteklom razdoblju, da vide prosječnu potrošnju, sami unesu stanje potrošnje, vide trenutno financijsko stanje i preuzmu račun, a u slučaju da postoji neko dugovanje mogu vidjeti i točno o kojem se računu radi.
„Prvo smo pokrenuli uslugu dostave računa elektroničkim putem, koja također dobro napreduje i tim putem danas dostavljamo preko 2 i pol tisuće računa. Portal je zapravo nadogradnja na to, pa sada korisnici uz pregled svih računa na jednom mjestu mogu vidjeti imaju li duga ili su možda u pretplati, platiti odmah račun preko barkoda putem Internet bankarstva i općenito steći bolji uvid u svoje potrošačke navike, a samim time i bolje planirati i racionalizirati vlastitu potrošnju“ – rekao je Lukša Matušić te dodao kako je glavni cilj uvođenja ovih usluga što više olakšati poslovanje građana s Vodovodom, ali i praćenje njihovih navika koje su sve više okrenute modernoj tehnologiji, kao i dati doprinos očuvanju okoliša i čiste pitke vode za buduće generacije.
Portal je dostupan na Internet stranici Vodovoda: portal.vodovod-dubrovnik.hr, može mu se pristupiti i putem mobilnih uređaja, a za registraciju su potrebni samo OIB i podaci s računa.